Tyhjä

Yhteensä: 0,00 €

Olet täällä

Graphic Design Play Book

16,90 €16,90

Graphic Design Play Book johdattaa mukaan graafisen suunnittelun maailmaan. Esimerkkien ja tehtävien avulla lukija pääsee tutustumaan visuaalisen suunnittelun keinoihin niin typografiassa, opasteissa, julisteissa ja brändityössä. Kirja on suunnattu niin ammattilaisilla kuin kenelle tahansa graafisesta suunnittelusta ja visuaalisesta viestinnästä kiinnostuneelle. Kirja on englanninkielinen. 

Pehmeäkantinen, 80 sivua. 
Kirjailija: Sophie Cure 
ISBN: 9781786273963 

 

Kieli: Englanti 

Kustantaja: Laurence King Publishing 

An entertaining and highly original introduction to graphic design, this beautifully designed book uses puzzles and visual challenges to demonstrate how typography, signage, posters and branding work. Through a series of games and activities, including spot the difference, matching games, drawing and dot-to-dot, readers are introduced to concepts and techniques in an engaging and interactive way. Further explanation and information is provided by solution pages and a glossary, and a loose-leaf section contains stickers, die-cut templates, and coloured paper to help readers complete the activities.  

Illustrated with typefaces, posters and pictograms by distinguished designers including Otl Aicher, Pierre Di Sciullo, Otto Neurath and Gerd Arntz, the book will be enjoyed both by graphic designers, and anyone interested in finding out more about visual communication. 

Softcover, 80 pages. 
Author: Sophie Cure 
ISBN: 9781786273963 
Language: Englanti/English 
Publisher: Laurence King Publishing 
Pages: 80 

Jäljellä: 
2